Saga an Gheimhridh Síoraí [Sága o Večnej Zime]

Tento mikro-setting pre Fate Rozcestí pôvodne vznikol v anglickej verzii ako 200slovný setting v rámci 200 Word RPG Challenge. Pre potreby Drakkaru som ho mierne upravil a rozšíril.

Zimní démoni, Ľadová čarodejnica Cailleach, a jej šampión, Ľadový obor Bláinn, prišli do krajiny Aes Sídhe, elfov, a zahalili ju Večnou zimou. Áine, bohyňa leta, vyslyšala prosby elfov, a vysla svoje dcéry, letné víly, aby zimných démonov vyhnali. Každá víla dostala dva dary.

Faoladh, Vlčica, dostala Fragarach, Vzdušný meč, a schopnosť meniť sa na vlčicu.

Beanna, Vrana, dostala Bogha Gréine, Slnečný luk, a schopnosť meniť sa na vranu.

Arthwen, Medvedica, dostala Areadbhair a Svalinn, Ohnivú kopiu a Ľadový štít, a schopnosť meniť sa na medvedicu.

Sionnach, Líška, dostala Draíochta, magickú moc, a schopnosť meniť sa na líšku.

Letné víly musia prejsť cez štyri panstvá, ktoré strážia kapitáni Ľadovej čarodejnice a ich otroci, aby sa mohli postaviť zimným démonom v Ľadovej veži a vyhnať ich z krajiny elfov.

Letné víly

Faoladh, Vlčica

Aspekty: Vlkodlačica, Šermiarka, Pevná vôľa, Fragarach (Vzdušný meč)

Prístupy: Pečlivě +1, Chytře +2, Oslnivě +3, Rázně +1, Rychle +2, Lstivě +0

Triky:

+2 keď pátra po ukrytých skutočnostiach a má pri sebe Fragarach

+2 keď rýchlo útočí mečom

Beanna, Vrana

Aspekty: Vranodlačica, Lukostrelkyňa, Prchká, Bogha Gréine (Slnečný luk)

Prístupy: Pečlivě +2, Chytře +1, Oslnivě +0, Rázně +1, Rychle +3, Lstivě +2

Triky:

Slnečný luk raz za herné sedenie vystrelí mračno šípov namiesto jedného na všetkých protívníkov.

+2 keď Pečlivě útočí na pohybujúci sa cieľ lukom

Arthwen, Medvedica

Aspekty: Medveďodlačica, Berserker, Silná, Areadbhair (Ohnivá kopija)

Prístupy: Pečlivě +0, Chytře +1, Oslnivě +2, Rázně +3, Rychle +2, Lstivě +1

Triky:

+2 keď Rázne útočí kopiou, obnažený hrot Ohnivej kopie popáli svojím dotykom všetko, čoho sa dotkne.

Raz za herné sedenie, Svalinn vytvorí ochranné pole okolo víl, ktoré odrazí akýkoľvek útok.

Sionnach, Líška

Aspekty: Líškodlačica, Čarodejka, Prefíkaná, Draíochta (magická moc)

Prístupy: Pečlivě +0, Chytře +3, Oslnivě +2, Rázně +1, Rychle +1, Lstivě +2

Triky:

+2 keď Chytře vytvára výhodu proti zimným stvoreniam pomocou mágie.

Raz za herné sedenie dokáže svojím dotykom vyliečiť všetky zranenia spôsobené chladom (odstrániť všetky následky a obnoviť Stres).

Zimní démoni a ich služobníci

Cailleach, Ľadová čarodejnica

Aspekty: Krutá, Čarodejka, Draíochta (magická moc)

Prístupy: Pečlivě +1, Chytře +5, Oslnivě +4, Rázně +3, Rychle +2, Lstivě +2

Triky:

+2 keď Oslnivě vytvára výhodu pomocou ilúzií.

Raz za herné sedenie pomocou mágie uväzní jedného tvora do ľadového bloku.

Bláinne, Ľadový obor

Aspekty: Obrovský, Silný, Skofnung (claymore, veľký obojručný meč)

Prístupy: Pečlivě +1, Chytře +2, Oslnivě +2, Rázně +5, Rychle +4, Lstivě +3

Triky:

Ľadový vír - raz za herné sedenie sa prudko roztočí a jedným švihom zaútočí na každého tvora v dosahu.

+2 keď sa Rázně bráni fyzickým zraneniam.

Kapitáni Ľadovej čarodejnice a ich otroci

  • Ohnivý drak Eldur a piktovia v Železných horách.
  • Obrovský Kraken Hafgufa a severskí piráti na Zimných ostrovoch.
  • Nemŕtvy rytier Glámr a divokí umrlci v Krajine tieňov
  • Zákerný čarodej Sluagh a strašidelné bánší v Šepkajúcom lese.

Pri tvorbe kapitánov rozdeľte +4, +3, +3, +2, +2, +1 medzi Prístupy.