Saga an Gheimhridh Síoraí [Sága o Večnej Zime]

Tento mikro-​setting pre Fate Roz­cestí pôvodne vzni­kol v an­g­lic­kej ver­zii ako 200slovný setting v rámci 200 Word RPG Challenge. Pre po­treby Drak­karu som ho mierne upra­vil a roz­ší­ril.

Zimní dé­moni, Ľadová ča­ro­dej­nica Caille­ach, a jej šam­pión, Ľadový obor Bláinn, prišli do kra­jiny Aes Sídhe, elfov, a za­ha­lili ju Več­nou zimou. Áine, bo­hyňa leta, vy­slyšala prosby elfov, a vysla svoje dcéry, letné víly, aby zim­ných dé­mo­nov vy­hnali. Každá víla do­stala dva dary.

Fa­o­ladh, Vl­čica, do­stala Fra­ga­rach, Vzdušný meč, a schop­nosť meniť sa na vl­čicu.

Be­anna, Vrana, do­stala Bogha Gré­ine, Sl­nečný luk, a schop­nosť meniť sa na vranu.

Arthwen, Med­ve­dica, do­stala Aread­b­hair a Sva­linn, Oh­nivú kopiu a Ľadový štít, a schop­nosť meniť sa na med­ve­dicu.

Si­on­nach, Líška, do­stala Dra­íochta, ma­gickú moc, a schop­nosť meniť sa na líšku.

Letné víly musia prejsť cez štyri pan­stvá, ktoré strá­žia ka­pi­táni Ľado­vej ča­ro­dej­nice a ich ot­roci, aby sa mohli po­sta­viť zim­ným dé­mo­nom v Ľado­vej veži a vy­hnať ich z kra­jiny elfov.

Letné víly

Faoladh, Vlčica

Aspekty: Vl­kod­la­čica, Šer­mi­arka, Pevná vôľa, Fra­ga­rach (Vzdušný meč)

Prístupy: Peč­livě +1, Chytře +2, Osl­nivě +3, Rázně +1, Rychle +2, Lstivě +0

Triky:

+2 keď pátra po ukry­tých sku­toč­nos­ti­ach a má pri sebe Fra­ga­rach

+2 keď rýchlo útočí mečom

Beanna, Vrana

Aspekty: Vra­nod­la­čica, Lu­kostrel­kyňa, Prchká, Bogha Gré­ine (Sl­nečný luk)

Prístupy: Peč­livě +2, Chytře +1, Osl­nivě +0, Rázně +1, Rychle +3, Lstivě +2

Triky:

Sl­nečný luk raz za herné se­de­nie vy­strelí mračno šípov na­miesto jed­ného na všet­kých pro­tív­ní­kov.

+2 keď Peč­livě útočí na po­hy­buj­úci sa cieľ lukom

Arthwen, Medvedica

Aspekty: Med­ve­ďod­la­čica, Ber­ser­ker, Silná, Aread­b­hair (Oh­nivá ko­pija)

Prístupy: Peč­livě +0, Chytře +1, Osl­nivě +2, Rázně +3, Rychle +2, Lstivě +1

Triky:

+2 keď Rázne útočí ko­piou, ob­na­žený hrot Oh­ni­vej kopie po­páli svo­jím do­ty­kom všetko, čoho sa do­tkne.

Raz za herné se­de­nie, Sva­linn vy­tvorí ochranné pole okolo víl, ktoré od­razí akýkoľvek útok.

Sionnach, Líška

Aspekty: Líškod­la­čica, Ča­ro­dejka, Pre­fí­kaná, Dra­íochta (ma­gická moc)

Prístupy: Peč­livě +0, Chytře +3, Osl­nivě +2, Rázně +1, Rychle +1, Lstivě +2

Triky:

+2 keď Chytře vy­tvára vý­hodu proti zim­ným stvo­re­niam po­mo­cou mágie.

Raz za herné se­de­nie do­káže svo­jím do­ty­kom vy­lie­čiť všetky zra­ne­nia spôso­bené chla­dom (od­strá­niť všetky ná­sledky a ob­no­viť Stres).

Zimní démoni a ich služobníci

Cailleach, Ľadová čarodejnica

Aspekty: Krutá, Ča­ro­dejka, Dra­íochta (ma­gická moc)

Prístupy: Peč­livě +1, Chytře +5, Osl­nivě +4, Rázně +3, Rychle +2, Lstivě +2

Triky:

+2 keď Osl­nivě vy­tvára vý­hodu po­mo­cou il­úzií.

Raz za herné se­de­nie po­mo­cou mágie uväzní jed­ného tvora do ľado­vého bloku.

Bláinne, Ľadový obor

Aspekty: Ob­rov­ský, Silný, Skof­nung (cla­y­more, veľký oboj­ručný meč)

Prístupy: Peč­livě +1, Chytře +2, Osl­nivě +2, Rázně +5, Rychle +4, Lstivě +3

Triky:

Ľadový vír - raz za herné se­de­nie sa prudko roz­točí a jed­ným švi­hom za­ú­točí na kaž­dého tvora v do­sahu.

+2 keď sa Rázně bráni fy­zic­kým zra­ne­niam.

Kapitáni Ľadovej čarodejnice a ich otroci

  • Oh­nivý drak Eldur a pik­to­via v Že­lez­ných ho­rách.
  • Ob­rov­ský Kra­ken Ha­f­gufa a se­ver­skí pi­ráti na Zim­ných os­t­ro­voch.
  • Nemŕtvy ry­tier Glámr a di­vokí umrlci v Kra­jine tie­ňov
  • Zá­kerný ča­ro­dej Slu­agh a stra­ši­delné bánší v Šep­kaj­úcom lese.

Pri tvorbe ka­pi­tá­nov rozdeľte +4, +3, +3, +2, +2, +1 medzi Prístupy.